سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

قوانین و رویه های ارسال سفارش

 

* پیگیری سفارش‌ها

وضعیت سفارش‌ها ثبت ‌شده، از طریق تاریخچه سفارشات قابل مشاهده می باشد و کد رهگیری مرسوله در انتهای هر خرید در پنل کاربری مشتری درج خواهد شد. تغییر وضعیت سفارش به ‌تمامی حالات از طریق ایمیل و یا از طریق پنل اس ام اس  به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید .

 

ب) قوانین عودت وجه

عودت وجه تنها در شرایط زیر امکان پذیر می باشد :
در صورتی که شما ثبت سفارش انجام داده و پس از پرداخت و قبل از تغییر وضعیت سفارش به حالت “آماده سازی” سفارش و یا “ارسال شد” از خرید خود منصرف شده اید میتوانید با هماهنگی بخش فروش وجه پرداختی خود را به صورت کامل دریافت نمایند .
پس از بازگشت مرسوله به فروشگاه مبلغ پرداختی با کسر هزینه ارسال به شماره حساب اعلام شده از سمت مشتری عودت داده خواهد شد.
در صورتی که ثبت سفارش انجام شود و دریافت محصول دارای مشکل باشد پس از تست محصول توسط تیم فنی شرکت اکسیر فرایند و عدم موجودی محصول در انبار وجه به صورت کامل به شما عودت داده می شود.
در صورتی که محصول دریافتی با اطلاعات مندرج در سایت مغایر باشد می توانید با عودت محصول به اکسیر فرایند  وجه خود را به صورت کامل دریافت نمایید
تمام  موجودی و قیمت های موجود در سایت به روز می باشد. لذا اگر بنا به دلایلی موجودی محصولی در انبار به اتمام رسیده باشد اکسیر مبلغ محصول را به صورت کامل به شماره حساب اعلام شده از سمت مشتری عودت می دهد و یا با هماهنگی قبلی با مشتری مبلغ کالای ناموجود به عنوان کارت تخفیف جهت استفاده در خرید های بعدی صادر و در اختیار ایشان قرار داده می شود.
همچنین لازم به ذکر است روال عودت وجه به حساب مشتریان گرامی ممکن است تا 3 روز کاری زمان ببرد.

 

* لغو سفارشات

مشتری تا قبل از ارسال مرسوله و یا در صورت سفارش محصولات قبل از باز نمودن محصول و تغییر وضعیت سفارش به حالت “آماده سازی” می تواند سفارش را بدون ارائه هیچ دلیلی لغو کند و مبلغ را با کسر کارمزد انتقال دریافت نماید. در صورتی که سفارش ارسال شده باشد ، مشتری باید بدون باز نمودن درب بسته با بخش پشتیبانی با شماره اختصاصی 34226-021  جهت عودت مرسوله هماهنگ کند و در صورتی هزینه سفارش به حساب مشتری عودت داده خواهد شد که سلامت محصول از طرف تیم فنی اکسیر اعلام شود.
هزینه عودت بسته بندی اکسیر، بر عهده مشتری می باشد. همچنین امکان عودت مبلغ  و لغو سفارش بعد از باز کردن محصول امکان پذیر نخواهد بود .

 

ساعت پاسخگویی :

مشتریان محترم در نظر داشته باشند که پشتیبانی سایت از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 صبح الی 19 و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح الی 15 از طریق تماس با خط اختصاصی پشتیبانی واحد فروش با شماره 34226-021 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشد .
همچنین این واحد آماده پاسخگویی سوالات شما در ایام تعطیل از طریق ایمیل های معرفی شده در زیر فراهم
میباشد  .

support@caspianchemco.ir و یا Caspianchemco2@gmail.com

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X