رنگ فوم اکسیر

رنگ فوم اکسیر

رنگ فوم اکسیر

رنگ ابر گرم پلی یورتان یکی از انواع فوم های نرم پلی یورتان است . ابر گرم پلی یورتان اصولا به شکل بلوک های اسفنجی تولید و بنا به درخواست مشتری برش خورده و مورد استفاده قرار می گیرد .
شرکت اکسیر با بهره وری از دانش روز و مواد اولیه مرغوب، رنگ و فام مناسب جهت تولید فوم اسفنجی پلی یورتان را مطابق سلیقه مشتریان محترم ارائه می نماید.

"<yoastmark

فوم چیست ؟

فوم ماده ای می باشد که قراردادن کپسول های گاز در مایع یا جامد تولید می شود.
از نمونه های فوم می توان به اسفنج و سر لیوان اشاره کرد.
حجم گاز موجود در اکثریت فوم ها زیاد است. برای جداسازی نواحی گاز در فوم از غشاهای نازک مایع یا جامد استفاده می شود.

فوم انواع گوناگونی دارد مانند:

فوم میکروسل :

ورق میکروسل شرکت تولیدی فومینو جنسی بسیار سخت، فشرده و تخته مانند دارد.
ورق میکروسل به صورت دو رو آج می باشد و به علت سختی و فشردگی بالا، خاصیت ضربه پذیری و عایق بودن بالایی که دارد در صنایع گوناگونی مانند: صنایع کفش، تولید تخته صندل، کفش ورزشی (کوهنوردی)، کفش طبی، عایق صوتی، صنایع خودروسازی و قطعه سازی ( فوم قطعه سازی )، صنایع کشتی سازی، صنایع زرهی و نظامی، تولید کفش های ایمنی و پوتین و تولید ضربه گیر از ورق میکروسل استفاده می شود.

فوم پلی اتیلن :

ورق پلی اتیلن فومینو بسیار سبک، مقاوم در برابر گرما و سرما، دارای قابلیت ضربه گیری بالا می باشد. ورق پلی اتیلن در صنایع گوناگونی کاربرد دارد .

فومینو با بهره گیری از تجهیزات و دانش روز دنیا اقدام به تولید انواع ورق فوم پلی اتیلن، فوم پلی اتیلن و کفپوش پلی اتیلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای صنایع ایران کرده است.

” شما مشتریان محترم میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره 34226-021 واحد فروش تماس حاصل فرمایید “

 

 

 

 

بازرگانی کاسپین
ارسال دیدگاه